Projekat Digi Sikers, tima iz zaječarske Gimnazije, jedan od pobednika konkursa “Digitalna ekspedicija Izazov”

Projekat učenika Gimnazije u Zaječaru, pod nazivom Digi Sikers, jedan je od pobednika konkursa “Digitalna ekspedicija Izazov”.

Projekat Digi Sikers predstavlja niz radionica i takmičenja za učenike i predavanja za nastavnike na temu korišćenja potrage za blagom u cilju razvoja digitalnih veština. Učenici kroz niz zadataka (dešifrovanje, provera autentičnosti slika, traženje informacija, pravilno korišćenje mejla, rad sa novim alatima…) razvijaju digitalne veštine, a organizatori procenu stepena razvoja analize urađenih zadataka. Ovaj projekat značajan je i za nastavnike, koji će dobiti nove ideje i primere mogućnosti korišćenja ove metode u učionici.

“Učenici su zahvaljujući Digitalnog ekspediciji Izazov dobili priliku da u praksi primene znanje sa časova. Da bi uspešno kreirali igru oni su morali i da podele poslove i zadatke, da zavise jedni od drugih, da se međusobno pomažu, reše još hiljadu problema i da na taj način osete duh timskog rada. Sve su ovo stvari koje nas školski sistem često ostavi po strani, i zato je ovaj projekat, bio od izuzetnog značaja za njihovo iskustvo”, naglasio je profesor Mladen Šljivović.

Zaječarski Digi Sikersi su Teodora Lazarević, Đurđa Vidanović, Petra Milović, Milan Lazarević, Marko Rančić, Dimitrije Stanković, a mentori tima su profesorka Dragana Sekulić Pilipović i profesor Mladen Šljivović.

U prvom ciklusu konkursa “Digitalna ekspedicija Izazov” pristigla je 171 prijava iz 106 škola sa teritorije 80 gradova i opština Srbije. Ukupni nagradni fond konkursa je milion dinara.

Konkurs drugu godinu zaredom zajedno realizuju: Zavod za unapređenje obrazovanja i vaspitanja (ZUOV), Zavod za vrednovanje kvaliteta obrazovanja i vaspitanja (ZVKOV) i Inicijativa „Digitalna Srbija” u okviru programa „Nova pismenost”, koji partnerski sprovode Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID) i Propulsion.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *