U okviru projekta “Digitalni POMAK” Timočki omladinski centar organizuje obuku o digitalnom marketingu kroz 12 radionica i tri oblasti.
Obuku mogu da pohađaju mladi od 15 do 30 godina iz Zaječara i Bora koji žele da nauče više o digitalnom marketingu i možda upravo to izaberu kao budući posao, članovi udruženja građana koji imaju od 15 do 30 godina, srednjoškolci, studenti, mladi koji su pokrenuli ili planiraju da pokrenu svoj biznis, mladi koji su nezaposleni.
Prijavljivanje je moguće popunjavanjem online prijavnog formulara do 20. septembra, do ponoći.
Obuku će držati Nikola Ristić, ekspert za komunikacije i vlasnik agencije za digitalne komunikacije i marketing “DP media” iz Beograda. Njegovo glavno područje rada, kako napominju u TOC-u, su digitalne komunikacije civilnog, medijskog i međunarodnog sektora. Kao trener ima više od tri godine iskustva sa domaćim i međunarodnim organizacijama, a njegove obuke se realizuju prema DW Akademie metodologiji čiji je ujedno i trener za Zapadni Balkan.
Projekat “Digitalni POMAK” sprovodi Timočki Omladinski Centar, a finansira Ministarstvo omladine i sporta Republike Srbije.